Monday, February 12, 2007

Pozitiv si Negativ

Scoala pentru mine inseamna a invata, a mari stiintele despre lume , a comunica si a cunoaste oameni noi.
Din aceasta cauza,scoala are importanta mare in viata mea,si cred ca asta asa ar trebui sa fie in viata tuturor elevilor. Din pacate in scoala sunt multi elevi care nu prea sunt interesati de invatamant, cu o cunostinta generala mai scazuta si un nivel de curiozitate si mai redus. Scoala ma invata multe lucruri care le pot folosi oricand pe parcursul vietii.
Ar fi bine cateodata o vacanta de durata mai lunga sau introducerea mai multor vacante in anul scolar . Majoritatea profesorilor din scoala imi plac foarte mult pentru ca ei sunt dornici sa ne invete multe lucruri si pentru acest fapt le raman datoare intr-un fel. Cu colegii de clasa probabil ne-am putea intelege si mult mai bine dar se mai intampla sa nu ma inteleg cu nimeni. Profesorii spre binele meu tot timpul sunt severi atunci cand trebuie si de aceasta cauza ma bucur ca pot fi eleva in preajma lor. Ca aspect, scoala ar putea sa arate putin mai bine si sa fie mai ingrijita pentru ca si acest lucru conteaza mult pentru elevi si n-ar strica sa avem si pauze mai lungi intre ore si sa avem o cantina.Poza de pe partea dreapta este o opera al lui Brancusi si de aceea am pus-o pentru ca imi place si pentru ca si liceul meu are legatura cu Brancusi si ii poarta si numele.

No comments: